Wie zijn wij

CBS Sabina van Egmond biedt al 25 jaar bijzonder goed onderwijs.

De leerkrachten van de Sabina vormen samen een sterk team, dat een warm hart heeft voor kinderen. Omdat we met veel zijn, is goede communicatie en overdracht essentieel. We staan open voor elkaar, we leren van en met elkaar. Na schooltijd overleggen we iedere dag in kleine groepen hoe het gegaan is: wat ging goed en wat kan nog beter? Door regelmatig peerreview (het bij elkaar in de groep kijken) verbeteren we onszelf en elkaar. We vinden een professionele omgang belangrijk, zodat de samenwerking in het team soepel verloopt.

U kent uw kind het beste. U speelt de belangrijkste rol in het leven van uw kind. Wij zijn een team dat graag van uw kennis en ervaring gebruik maakt. Gedurende het jaar trekken we samen met u op met het welzijn van uw kind als gemeenschappelijk doel.

CBS Sabina van Egmond is in 1993 opgericht als gevolg van een fusie  tussen de Lamoraal van Egmondschool en de Sabina van Beijerenschool. In 2010 is CBS De Vlinderboom (Jenaplanonderwijs) opgegaan in CBS Sabina van Egmond. De Vlinderboom was gevestigd in Poortwijk. Zo zijn de twee locaties van onze school ontstaan.

In 2018 bestaat CBS Sabina van Egmond 25 jaar!