20
juni
juni
Schoolkorbal tournooi
Onder tropische temperaturen kwamen er namens de Sabina heel veel kinderen in actie bij het korfbaltoernooi! ☀️😎
Het was echt geweldig om te zien hoe er samen werd gespeeld en hoe er gelachen werd. En soms werd er ook flink gebaald!
Uiteindelijk stonden er drie teams in de finales. 5/6 won na een bloedstollende strijd met 6-5. Bij groep 7/8 stonden er twee teams van de Sabina tegen elkaar.
Dus zowel de eerste als tweede prijs gaan mee naar school! 🎉🥇🥈